Elvan1703 ben ek gıdaya geçmeden önce bı kitap alıp okudum hem o hem de kızımın hemşiresi bana bu konuda çok yardımcı oldu. 12 aya kadar sakın zorlama hiç yemezse bile zorlama demişti. 12 aya kadar onun ana öğünü anne sütü ya da mama sadece tadım yapsa bile yeter dedi ben de öyle yaptım. 8 ayına kadar hiç bir şey yemedi. Sadece mıncıklıyordu yemekleri yere atıyordu. 8 ayında bı anda yemeye başladı hem de nasıl yedi. 9 ayında yemedi 9,5 ayında yine başladı yemeye. Biraz sabırlı olmak gerekiyor sanırım . Yani ekran göstermek yerine aç kalmasını tercih ederim . Yanlış anlamayın eleştiri değil bu, benim tercihim böyle olurdu sadece