SmAtaberk22 Ne yaparsan yap bi şekilde oluyor canım. Bebeğin sancısı oluyorsa karnını ve ayaklarını sıcak tut. Acı elma yağı çok işe yarıyor bizde. Göbek deliğinin etrafına ve ayak altlarına masaj yapıyorum 2 3 damla alıp. Biogaia damla kullanıyorum hergün düzenli. Ona rağmen yinedr gaz sancılarımı oluyor 🤷🏻♀️ geçici bir süreç diyorlar bekliyoruz geçmesini