Bsrtan Merhaba anneler oglum 3 yasina girdi . Ve bu donemde yapamadigi bir sey icin elinden birşey yanlışlıkla yere düşse bile ağlıyor. 3 yas hep mi boyle yoksa ben mi yerde hata yapiyorum. Bu durumu nasil atlicaz ? Onerilerinize ihtiyacim var 🙄
Sorusormomm Bsrtan oğlumda öyle hiç ağlayan bir çocuk değildi canı yansa düşse dahi binde bir ağlayan çocuk şimdi yanından hızlı geçsek ağlıyor ama ağlamak için ağlıyor gozunden yaş gelmiyo valla herkes 2 yaş sendorumunu derdi 3 yaş daha zor ve sabır isteyen bir yaşmis
Bsrtan Sorusormomm kesinlikle oyle normalde hic aglamayan cocugun boyle birden aglayan bir cocuk olmasi 2 yastan daha zor gibi umarim uzun surmez 😊
Songena19 Benim kızımda 3yasinda zaten herşeye ağlayan bir çocuktu bu dönem iyice arttı ve hep kendi istediği olsun istiyor çığlık çığlığa ağlıyor 2yas sendromunu mumla arar olduk valla😭