Merhaba kızlar ben 6 aydır lazer epilasyona gidiyorum. Dün vücudumda herhangi bir değişiklik olmadığını söylemek için gitmiştim kıl köklerinde ne incelme ne de dökülme yok.. İş yeri sahibi o kadar lakayt bı insandı ki resmen dalga geçer gibi konuştu bnmle. Yok ilk paketten ne bekliyormuşum benim ikinci, üçüncü paketi almam gerekiyormuş, sanki 10-15 bin lira mi vermişim de bilmem ne.. ben öyle tartışmalarda hazırcevap olamıyorum maalesef dünden beri aklımdan çıkmıyor. Tüketici hakları hakem heyetine şikayet etsem olur mu nasıl bı sonuc alabilirim lütfen bilenler yardımcı olursanız çok sevinirim?
( 10 seans 2500 liraydı 6 seans gittim ben 1500 lira ödedim şimdiye kadar)