Tugce2093 Merhaba manayı arabanın bagajında unutmuşuz 3-4 gün ama daha hiç açılmamıştı mama bozulmuş mudur sizce ya da bozulduğunu nasıl anlarım başına gelem veya bilgisi olan var mı 🥹? Mayısın başında unutmuştuk daha hava çok sıcak değildi
AsyaMerve38 Tugce2093 hiç açılmamış diyorsunuz bişey olacağını zannetmiyorum ben, bozulmamistir bence
SCerenY Tugce2093 paketli gıdaların korunması gereken bir sıcaklık oluyor. Aşırı sıcakta kalmadıysa bozulmamıştır
Tugce2093 ilyestaa hiç açılmadı zaten kargoyla gelirken de kamyonların içinde bekliyor değil mi o da var
Tugce2093 SCerenY Ankara’da yaşıyoruz hava çok sıcak olmuyor ama işte bozulduğunu nasıl anlayacağımı bilmiyorum
SCerenY Tugce2093 kuru mama çok topaklanıyor bozulmaya başladığında. Bir de suyla karıştırdığınızda kokusunda tadında bozulma olabilir. Hiç biri dikkatinizi çekmezse bozulmamıştır
AsyaMerve38 Tugce2093 canım bozulmussa, Mamayi yapınca tuhaf bir kokusu olur, mutlaka anlarsın. Bozulmamıştir ama, aşırı sıcak değil diyorsun, hiç açılmamış mama neden bozulsun bozulmaz merak etme
Tugce2093 Kızlar başına gelen olursa diye yazıyorum renginde kokusunda yapısında değişiklik yoktu ve tadına da baktım tadında da bir sorun yoktu verdim bebeğime mamayı bir sorun yaşamadık çok şükür hepinize teşekkürler 🙏🏼