Günaydın Hanımlar 17 aylık bı oğlum var uzun süreler hastanede yattı barsak hastalığı için .Ve uzunca bir süre hiç bı şekilde beslenmedi 5aylikken burnuna NG borusu takılıp onunla beslenmesini yapıyorduk taki 3 ay önceye kadar oğlum 3 aydır ağızdan besleniyor.Oncesinde su dahil ağızdan bi şey almıyordu.Neyse şuan çok şükür mama da içiyor ek gıdaya da başladık 3 aydır ama maalesef cignemeyi bilmiyor yeni başlarken blender kullandım şuan bıraktım ama yine de sert bı şey veremiyorum hemen diliyle çıkarıyor .Eline bı şeyler veriyorum dişiyle koparıyor ama onu cignemeyip tekrar diliyle çıkarıyor bazende çiğnemeden direk yutuyor.Bu süreç için bı tavsiyeniz varmı.Mesela kahvaltı da menemen yapıp yediriyorum biberleri çıkarıyor minicik dograrsamda çiğnemeden yutuyor.Biliyorum hepinize tuhaf geliyor 1 buçuk yaşında çocuk nasıl cigneyemez ama maalesef bizde böyle çünkü çok yeni basladik ek gıdaya 3 ay tam olmadı bile 3 ay önce burnunda NG ile besleniyordu .Önerilerinize ihtiyacım var