terazikadini yani canım beslenmesi az sa sıvı çıkışı da az oluyordur o nedendendir idrar sarı koyu sari olabiliyor haliyle de koku yapıyor yani enfeksiyon yada beslenmesi az geldiği icin olabilir. Benimkizim da mesel beslenme azdı bezi sapsarı çıkardı ve dediğin gibi dışardan kokardı hatta bi ara bezde turuncu turuncu kal9ntilsr lekeler gördük hemen götürdüm meslenmeai eksik kalıyor o yüzden demişti doktor ider kokması sarılığı turuncu lekeler falan ondandir demişti içine sinmiyorsa direk doktora götür hem tutun kontrolünü yaparsın hemde bellilerse testi alir