Kızlar perşembe günü 6.ay aşısı yapıldı bebeğim. O günden sonra zaten sürekli huzursuzluk hali vardı ama dünden beri öksürük de başladı. Çok hasta değil gibi. Ateşi felan yok genel durumu iyi , keyifli. Acaba aşıdan kaynaklanmış olabilir mi ? Lütfen bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim 😔