balkidim insanlar duygularini abartarak anlatmayı seviyor bazen. Geçen bir sayfada gördüm neymiş emzirirken telefonla oynarsak baska birseyle ilgilenirsek sevgi dolu bir emzirme olmazmıs, hormon salgılanmazmış baglanma olmazmış vs. vs. Benim nefes alabildigim biraz kafa dagitabildigim nadir anlardan biri bebegimin memede uyuyakalıp emmesi. O emerken ben de ancak telefonu elime alabiliyorum napayaim 2 saat o sekilde duruyoruz ve ben o sekilde belim agrirken de sevgi pıtırcıgı olamıyorum malesef. Uyanikken de sadece emerken agzinin sekli gözleriyle bana bakmasi hosuma gidiyor seviyorum ama emmezken de her mimigine ayrı deliriyorum zaten emzirirken ekstra ölüp bitmiyorum yani. Bitmedi bu annelere yetersiz hissettirmeleri emzirsek suç emzirmesek suç