Kızlar geçen ayın 12 sinde adet oldum 5gun sürdü bu ayın normalde 8 inde adet olmam gerekiyordu en son ilişki 20 ve 21 inde oldu tabi korunmalı oldu adetolmam gereken tarihte adet olmayinca sağlık ocağında kan verdim beta 0.09 çıktı hemşire kesinlikle hamilelik yok dedi tabi ben hala korkuyorum 1 gün sonra idrar testi yaptım oda tek çizgi bu süreçte gebelik olsa kesin olarak çıkar miydi 2 yaş kızım ve 4 aylık bebeğim var hala adet olmadım emziriyorum