Benim bebişim doğduktan sonra sarılık olmuştu ama geçmesi 2 - 2 buçuk ayı bulmuştu. Uzamış sarılık denildi ama sonunda geçti bir daha da olmadı çok şükür 🙏🏻
Bazı uzamış sarılıkların 4 aya kadar uzayabildiğimi söylemişti doktorumuz. Değerlerini ölçtürdünüz mü?