Merhaba hanımlar. Bebeklerinizin gazını nasıl çıkartıyorsunuz. Ben kimyon çayı kullanıyordum ama bebeğim kimyon çayı içmekten bi hoş oldu ki ona rağmen çıkmıyor ( önceden rahatça çıkartıyordu) sonra gaz sıkışıyor akşamları deliriyor. Gaz ilacı aldım 260 TL’ye ama bana mısın demedi. Tavsiyeleriniz var mı sizler neler yapıyorsunuz