motherofLeyla Kızlar konak geçici bir durum mu? Ben zeytinyağı ile saçlarını tarıycam ama illaki farklı şampuan veya sabun kullanmaya gerek var mı? Kendiliğinden geçer mi hiç müdahale etmesek bile?
mihraninannesi4 motherofLeyla Kızımda da vardı. Eczaneden konak tarağı aldım. Her duş öncesi zeytinyağı sürüp konak tarağıyla taradım. Beş altı gün içinde geçti
Mimeva motherofLeyla konağın özel bi losyonu var momecon losyon diye saç diplerine yedirip tarıyosunuz bitene kadar bi kaç kullanmada bitiyor tamamen biz doktordan almıştık geçmeyince sizinkide zeytinyağla vs geçmezse onuda kullanabilirsiniz
motherofLeyla tubiiik_ yaa konak tarağıda mı varmış onu hiç duymamıştım 🤭 bi bakayım nette varsa sipariş ediyim yada e bebek civilde felan olur mu acaba
motherofLeyla mihraninannesi4 ayy çok iyi ya konak tarağını duymamıştım ilk yorum yapan hanımefendiden duydum eczanede olduğunu bilmiyordum hemen alıp tarayım inşallah geçer bizimkide
motherofLeyla pamugunnannesii evet o şampuanıda duymuştum önce bir konak tarağını ve zeytinyağını deniycem olmazsa mustelayı bi deniyim teşekkür ederim 🤗
mihraninannesi4 motherofLeyla evet civilde de var. Evim eczaneye yakın diye ben eczaneden almıştım ama civilde de denk geldim vardı 🥰
motherofLeyla mihraninannesi4 teşekkür ederim bugün aldırayım eşime inşallah, konak geçince tekrar geri geliyor mu acaba hiç fikrim yok bu konuda nette 1 yaşına kadar bile devam edebilir yazıyor
mihraninannesi4 motherofLeyla benim kızımda devam etmedi, doktorumuz konak tarağıyla taranınca geçer bir daha çıkmaz dedi sizin bebeğinizde de çıkacağını sanmıyorum
Deletedmom_116 Ben zeytinyağı sürüp 15 dakika bekledim, ahşap dişli tarakla taradım narince. Hepsi soyuldu zaten. Sonrada duş aldırdım 2 seferflde geçti:) bir dsha tekrarlamaz.
Prenses18 @motherofLeyla saçına iyice zeytin yağını sur bolcana normal bebek taragiylada tara derisine değecek şekilde bidahada olmaz
motherofLeyla Mimeva evet önceliğim zeytinyağı denemek, bakalım ona göre olmazsa ya mustela şampuan yada dediğiniz gibi losyon felan alırım
Sseboo motherofLeyla bebeğimde yoğun konak vardı. Aile hekimi hemşiresi bıngıldaktan korkup iyi yıkayamadığımız için konak oluşumuna sebep olduğumuzu söyleyip , hafif masaj yaparak yıkamamızı önermişti. O günden beri kafasının ön kısmını hafif masaj yaparak yıkıyorum hiçbir şeyi kalmadı
motherofLeyla Sseboo yaa bende rahat rahat yıkıyorum aslında kafasını öyle bıngıldakdan korkmuyorum ama neden oldu bilmem yani bakalım zeytinyağı ile masaj yapıp tarıycam bi
96sevval motherofLeyla size kesin geçiren tek şeyi söyliyeyim biz de bu durumdan muzdaripdik sürmediğim yağ kalmadı en sonunda mustelanın konak kremi ve konak tarağı çözüm oldu.
motherofLeyla 96sevval mustelanın kremi mi şampuanı mı ben şampuanı duydum ama kremini duymamıştım bi araştırayım önce zeytinyağı deniycem bi geçmezse mustela :) çok yoğun değil aslında ama yinede var sonuçta konak