Merhaba bebeğimde inek sütü alerjisi var 3. Ayda farkettik pndan beri diyetteyim kusması azalmıştı ek gıdaya geçtik sadece sebze meyve veriyorum ama şu ara kusması tetiklendi sanki. Sizin bebeklerinizde ne zaman geçti bu kusma acaba sürekli kusmasından yıldım artık