seboss35 10 ay 9 günlük bizim ki de geceleri bazen çok acıkıp uyanıyo çünkü artık büyüdüler mide büyüdü böyle olması normal ben 4 kere 5 kere mamaya da kalkıyorum mamasını yiyip uyuyo biraz sabır güzel annecim çok az kaldı geçecek ve biz bu zamanları çok özlücez bebekliklerini bu şirinliklerini ben yorulunca onun bi gülüşüyle herşeyi unutuyorum her anın tadını çıkarıyorum sürekli şükrediyorum. Şunu da unutmayalım bi sürü kadın bebek sahibi olamıyor ve olsa da hiç uyumasam diyenler de var onları düşün haline elhamdülillah de dua et ohhh rahatla. Ve hissettiğim kadarıyla çok güçlü bir annesin aslaa yanılmam hislerimde. Amaaann ne kadar konuştummm 🤦♀️😃