BenMathilda Kızlar bi bakabilir misiniz, bebegimin başında uzun suredir konak vardi, zeytinyagi falan filan hepsini denedim fakat iki yer kaldi epey sertlesti kabuklu oldu ve kizarik. zeytinyağı sürüp tarasam da konak gibi kabuklar kalkmıyor.. ve bu şekilde görünüyor https://imgyukle.com/i/EbO531 https://i.imgyukle.com/2019/11/07/EbO531.jpg Sizce bu konak mi yoksa baska bir şey mi neden gecmiyor ve yer tuttu?
Senaktas BenMathilda konak gibi durmuyor ama yine de bilen birileri çıkar umarım. Doktora sorun isterseniz.
Ebruferit BenMathilda yok canım konak değil bence çok oynama doktora göster bizde de konak oldu ama bu sekilde degildi
FHKK BenMathilda konak değil canım sanki alerji gibi duruyor doktora göster sen yinede kullanmış olduğun şampuandan da olur belkii
BenMathilda Senaktas orda cok yogundu konak sonra birden böyle oldu ve kabuklar da kalkmiyor artik bilemedim ne ola ki oyleyse
4242g Konak da kabuk bağlamış gibi duruyor sarı da bi rengi var benim kızımın konağı var şuan ondan biliyorum
BenMathilda 4242g O bolgede cok yogun konak vardi kabuklanmisti sonra bu goruntuye cevirdi işte zamanla
1902ctn BenMathilda Konak değil bence,öyle olsaydı sarı kabuklu bir görüntü olur çünkü.sanki egzamaya benziyor ama doktor daha iyi bilir geçmiş olsun
Minikbezelyem87 BenMathilda bide bize dalin iyi gelmemişti doktorumuz kullanmayın demişti sizde başka şampuan deneyin isterseniz