Irem21- Üç ay önce doğum yaptım doğumdan sonra çok fazla belim ağrımayan başladı kuyruk sokumuna doğru olan bölge otururken vs genel anlamda ağrıyor. Yaşayan var mu Doğumla mı ilgili normal doğum yaptım bu arada belden uyuşturma falan da yapılmadı
Melis1706 Irem21- bir donem.benimde vardi ama park yatak var bende surekli mama icin egilmem gerekiodu sk sk kalktigmz icin geceleri efildikce tuk belime baski uyguluyordu ben ona baglamistim cunku buyudukce gece 1 defa kalkmaya basladi bel agrim kalmadi
Merve0227 Irem21- bende de oluyor iki doğum yaptım çok ayakta kalınca veya ağır kaldırırsam falan kuyruk sokumuma kadar ağrıyorn
Benimdunyamm Irem21- o kuyruk sokumu ağrısı beni öldürdü yemin ederim yerde dümdüz bile uzanamiyorum orası ağrıyor
Ebus2045 Irem21- ben sezaryen yaptım ama doğumdan bı 3-4 ay sonra ağrı olmaya başladı sonrasında bir kaç ay sonra geçti şuan bı sıkıntım yok ama 2. Doğumdan sonra tekrar eder mi bilmiyorum tabi inşallah olmaz
Merve0227 Irem21- aynen öyle gerçekten malesef doğumun bizde bıraktığı bişey bu ablam 17 yıl olmuş hala bu durumdan şikayetçi 🥴