taktast Baston mu Kabin boy mu bebek arabası alsak diye kararsız kalmıştık. Ebebeğe gidip sorduk kabin tavsiye ettiler. Sizin Deneyimleriniz nedir? Kabin boy hangi marka model tavsiye edersiniz? Kullanıp memnun kalmadığınız oldu mu? Hangileri vs.
benkosarim taktast kabin boy kullanıyorum kızım doğduğundan beri tavsiye ederim çok rahat oluyor çok kullanışlı bay coupe kabin boy kullanıyorum e bebekten aldım Kraft A9 muadilini
benkosarim taktast evet tek yönlü ama bu benim için sorun olmuyor beni görebileceği üst pencereler var
Elduce Merhaba ,Hamilton tavsiye ederim. Acilip kapanmasi kolay ,kaliteli saglam ve tam bir fiyat performans urunu