Ben çalışmayı tercih eden bir anneyim. Bebeğim dünyadaki en değerli varlığım. Benim ona faydalı olabilmem için kendimin önce iyi ve mutlu olması gerekiyor. Ben üretmeyi, başarmayı, faydalı olmayı seven biriyim. Bu nedenle çalışmaya ara vermedim. Çalışmam çocuğuma kaliteli vakit ayırmama hiç engel olmadı. Bilakis daha sabırlı oldum diyebilirim. Öbür türlü, tüm gün evin içinde çocukla çok bunalmıştım