11 aylık. Gece 11-12 ve 3 civarı 2 kez uyanıyor. İlk uyandığında 4 ölçek veriyorum. Sonra uyandığında vermiyorum. Sallıyorum ve uykuya geçiyor tekrar. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Bazen çok kolay uykuya geçiyor bazen sallamak zorunda kalıyorum. Yarım saat, bir saat sallanmadan uykuya geçemiyor. Acıktığını düşünüyorum. Nasıl yaptınız? Mamayı bırakmak istiyorum.