moonpiece Besafe izi comfort x3 isofixsiz olan mi, joie i-spin mi yoksa prego mu tercih etmeliyi kullanan memnun olan var mi bu modelleri markalari
Busra2089 moonpiece Prego kullanıyoruz 6. ayından beri diyorum ki keşke ilk doğduğunda alsaydık.. Şuan 13 aylık olmak üzere..
GizemByrktr Prego kullanıyorum 1 buçuk aydır gayet memnunum bebeğim anında uyuyor çok rahat ediyor yatış pozisyonu tam istediğim gibi. Yatış pozisyonu çok önemliydi benim için ve güzel kademesi. Kafası düşmesi inkansız zaten. Yatak gibi oluyor.