Canselasr Kızlar 9.5 aylık bir kızım var elleri sürekli gel gel işareti yapıyor bacaklarını uzatıp bacaklarını kasıyor elinde oyuncak varken yapmıyor elleri ne zaman boş olsa gel gel hareketi yapıyor yada bacaklarını uzatıp bacaklarıyla kendini kasıyor
2522 Canselasr Benim oglumda hep böyleydi hiperaktifligi de aşırı fazla doktora götürdüm biseyi yok ama hareketli dedi enerjisini atmadan da uyumuyor maalesef
Canselasr 2522 sürekli gün içinde böyle heyecanlandığında yapıyor genellikle yada elinde oyuncak felan yoksa sürekli eli gel gel işaretinden öyle bazen de ayakları sürekli havada çözemedim
Mineoguz Bnm arkadaşın kızıda öyle 2 yaşıjda bacaklarını kasıp ayaklarını döndürüyor ellerinide sürekli sallıyor oda doktora götürmedi neden acaba bnde merak ediyordum
Canselasr Mineoguz yani ayaklsronın havasında olmasıyla ilgili bi kere sormuştum inceden doktora oyun yapıyor olabilir demişti aklıma çok takılıyor
Canselasr Mineoguz yok hayır tv genellikle evde ses olsun diye açık ama arada sırasa göz ucuyla bakar şarkı açtığımda dinler oyuncaklarıyla daha çok ilgili çıngıraklarıyla oynar genelde
Canselasr Asel-53 çok garipler nedense isteklerini söyleyebiliyor mama meme anne felan diyebiliyor aslında beşikde uyanıncs beni görünce gel gel yapıyor anlıyorum kucağıma gelmek istediğini ama ne zaman boş kalsa yapıyor
Asel-53 Canselasr aile hekimi o hareketine çok takılmıştı benim sürekli yapıyor mu doktora danış demişti otizm hareketlerinden biriymiş ama sadece o var bende göz teması gülümse falan her şey normal heralde alışkanlık haline getire sizinki de öyle olabilir
simge005 Canselasr merhaba şuan bizde aynı durumdayız elleri ayakları boş kaldıkça yapıyor bazen daha az bazen daha sık oluyor boş kaldıkça tabi sizde durum nasıl acaba geçti mi? Şuan 9 buçuk aylığız bilgilendirirseniz sevinirim