4,5 aylık kızım var 1 saat önce ateşi 37.6 ydı calpol verdim vucudunu soydum zıbın kaldı sadece. Vücuduna soğuk suyla bezle tampon yaptım sürekli çok şükür ateşi şuan 36.8 e indi. Diş çıakrıyor alt dişi patladı yavrumun.. şimdi gece vakti uykuya dalarız artık nasıl giydireyim. Ateşi çıkmasın diye bi yandan üşütmeyin diyorum. Zıbınla Mı kalsın yoksa ince bi tayt ve tişört giydireyim mi