MomB04 Anneler 1 ay önce doğum yaptım dikişlerim iyileşti lakin üstünde aşırı sert bir şişlik var bu nedir tam olarak ve ne zaman geçer birde ben hemen ayaklandım hiç yatmadim bile bilmiyorum neden böyle oldu herkeste böyle mi oluyor
Kadifemsii MomB04 daha çok yeni tam olarak ne zaman geçiyor bilmiyorum ama 2 doğum yaptım bende de ilk zamanlar o sertlik olduğu için normal diyebilirim size . Düzenli kontrollere giderim sorun olsa doktorum söylerdi
melekortac @MomB04 bendede ilk zamanlar vardı ama sanırım 3-4 aya kayboldu. Yinede dikiş yerim hafif kabarık ve kızarık, aynı zamanda herkeste mi böyle oluyor bilemiyorum ama dokununca huylanıyorum bastırınca bi tuhaf hissediyorum tarifsiz birşey