Aminenur1 Kizlar gece kizimin burnuna karinca girdi ve cikmadi.fizyolojik su ve aspiratorle cektim ama gelmedi bi sey bilen varmi acaba bi sey olurmu? Yada mideyemi gider beyinemi bilemedim
Maviim Aminenur1 Bir şey olacağını sanmam mideye gider orda da mide asidinden ölür sonra dışkıdan çıkar merak etme.. benim kızımda ayakkabısının ucunu ısırıp yemiş kakasından çıkmıştı🤦🏻♀️😂
Glsh54 Hapsirtmadi mi siz nasil farkettiniz, muhtemelen ölmüştür o ya Allah Allah yaa rahatsiz hissediyor mu peki kendisini?
Aminenur1 Glsh54 emziriyodum tam basini cekti o sirada girdi mudahele etmeme bile zaman kalmadi. Hayr hic rahatsiz etmedi normal devam etti kizim tek korkum 3 aylik zarari olurmu die
Hilalkahraman Yani mantıken bişey olmaz burun boğaz kanalına bağlı ordan mideye iner içerde ölür zaten de inşallah olmaz bişey 🤲🏻