Oğlum 1 buçuk yaşında ama hala gece sürekli emmek istiyor emziriyorum uyuyor ayırıp yerine yatırıyorum hemen uyanıyor ağlamaya başlıyor. Meme de uyumak istiyor artık dayanamıyorum ne yapacağım bilmiyorum . Emzirmeyi bırakmak istemiyorum da kendimi kötü hissediyorum sanki kendi rahatip için çocuğum hakkına giriyor mus gibi oluyorum. Bana yardım önerilerinde buluna bilir misiniz