terazikadini Evet hanımlar bana rahat battı poposuna vurup pışpış diyip uyuttuğum bebeğime bi kere pışpış açtım telefondan o da açık kalmış şimdi onsuz uyumuyo gece gündüz beynimi hissetmiyorum 3 aylığız
alintugce34 terazikadini zamanla sesı kısık kısık azaltın bızde öyleydık ay kardesım alıştırdı öyle vazgeçirdik
Mehtapugrlu terazikadini bende o aylarda hep onlarla uyutuyodm 😂 ey gidi günler şimdi 17 aylık sevimli dostlara geçtik 🤣🤣
Miranalimom terazikadini 2 yasinda hala uyku muzigiyle uyuyor ama alistirdim artik kendim mirildaniyorum ve uyuyor ..siz bunu basaririsiniz cunku bebegjniz daha cok kucuk 4 gunde unutur kendiniz biseyler soyleyin ve acmayin tel .
terazikadini alintugce34 ya nasıl yapıcam onu allah aşkına bugün denedim ilk uykuda kıstım ikinci uykuda az daha kıstım 3.uykuda yine kıstım hemen uyandı ya
terazikadini Miranalimom gerçi doğru söylüyorsunuz küçük olduğu için hemen unutturabilirim bi kaç gün uğraşmam gerek
Miranalimom terazikadini hemen unutur emin olun oglum buyuk olup zorlastigi icin 3 aylik bebek bana cok kolay geliyor..
hayalperest2310 terazikadini bende açardım gece gündüz acıktı en sonda kendi sesimle yavaş yavaş söylerim uyku moduna geçince susuyorum sonra uyuyo zaten 2 ay 9!günlüğüz bizde