Bu zamana kadar meme reddiyle geldik şuan 6 ay 4 günlüğüz bazen emiyor bazen emmiyor uyanıkken gece emmesi güzel çok şükür gündüz genel olarak keyfi yerinde ama ben hep aç mı diye düşünüyorum kaşık maması falanda veriyorum az miktarlarda ama kaç kere emer ki 6 aylık bebek hiç bilmiyorum hayatı kendime zindan ediyorum hergün üzülmekten 😔