Cuma günü 6. ay aşısı vardı pazartesiye ertelediler bir sebepten. İçime su serpildi. Pazartesi hiç gelmesin istiyorum. 4. ay aşıları bebeğimde çok ağrı yapmıştı gece boyu acıdan bağırarak ağlamıştı hafifleyince gülmeye başlıyordu yavrum, o görüntüler gitmiyor gözümden. Bu sefer 4 aşı varmış çok korkuyorum yine öyle ağrısı olacak diye… Sizin bebekleriniz neler yaşadı 6. ay aşısından sonra?