Kızlar 4 aylık bebem var sezeryan doğum oldu kırkım çıkmadan adet gördüm ve aynı şekilde 2 ay günü gününe oldum sadece geçen ay gecikti 3.günüm de oldum ama bu ay ne karın ağrısı ne bel ağrısı hiç bişey yok ve tam 8 gün geçti 🤦🏻♀️ korunuyorduk tabiki ama içim de garip bı his var tedirgin ediyor beni ve Test yapmaya da korkuyorum 🤦🏻♀️ Evet adet düzensizliği normal 1 yıla kadar ama başta düzenli gelip sonra bu şekilde düzensiz olan varmiydi bana bı el uzatın yardım edin yaa lutfeeeen🙈😂