Sema____ doktorunuza sorarak infatrini mama kullanabilirsiniz çok zayıfsa tabi eczaneden satılıyor hatta çok zayıf ve ihtiyacı varsa doktor reçeteli yazabiliyor. Benim oğlum da çok çok az kilo aldı persentili düşüktü günde 1 şişeyle içmeye başladık(200ml) sonra 2 günde 1 içiyoruz biraz daha hızlı kilo aldı bu arada yorumlardan gördüm 8 ay 9 kilo çok iyi benim oğlum 10 ay 9 kilo değil boyu da 73 .. dediklerim bilgi amaçlı burda dursun belki diğer annelere yardımcı olur ama sizin kilosu çok iyi yapmayın etmeyin sağlıksız kilo olur yazık