Kızım 37 haftalık 2900 kg doğdu 1 hafta yoğun bakımda kaldı. Şimdi 3.5 aylık 5.750 gr. Bu kadar zamanda kilosunu ikiye bile katlayamadı. Ben de çok eleştirirdim kızardım arkadaşlarım bebeklerine zayıf dediklerinde ama annelik böyle birşeymiş. Sütümü sağarak veriyorum 90 cc anca içiyor 3 saatte bir onu da ben tıkıyorum ağzına zorla. Valla çok üzgünüm :(