Seysey11 Ya bizde de var 3 aylık. Emmesinde bi problem yoktu çok az var dedi 2 doktorda o yüzden kestirmedik bende şimdi kestirsem sorun olur mu diye korkuyorum
Semanur51 Seysey11 bence kestirin ilerisi içinde peltek konuşma ihtimali var aklınızda kalmasın biz bugün kestirdik anında kesiyolar çok ufak bı işlem kanamadı bile çok hafif bastırdık geçti oda
Mert_mrt Semanur51 hemen oluyor ufak bir müdahale kesildikten sonra ilaç bile vermedi doktor. Bir kaç günde de iyileşti.
biricigiminannesi26 Semanur51 evet canım doktorum kesmemiz lazim dedi kesti sanki dili çözüldü rahatladi
biricigiminannesi26 Semanur51 evet hemen odasında kesti biraz kanadı ağladı sonra unuttu geçti gitti ilaç bile vermedi
Semanur51 Hanifeelif çocuk cerrahi yapıyor açıyor ağzını çubukla kas makası gibi ucu ince bı makas var ucuyla hemen kesiyor sonra gazlı bezle bastiriyosun kestiği yere bitiyor kanamiyor bile korkulcak hicbisey yok hemen emzirdim ben ağlayınca