6 aydır bezsiz ve son 2 aydır herşey yoluma girmis gibiydi genel olarak. Ama son 10 gündür istisnasız her akşam 3 kez alt ıslatıyor ki wcye de götürünce yine yapıyor. Birdaha yapmicam çiş tuvalete yapılır yatağa değil diyor ıslanınca mutsuz ağlıyor ama aynı devam uyumadan önce çiş yapıp uyuyor ve son 1 saat birşey yedirip icirmiyorum.
Kafayı yicem ne uyku kaldı ne sinir neden olabilir kızlar