Nasılsınız ?
Ben tükenmek üzereyim !!!
4 yaşında vee 1 hafta sonra 1 yaşında olacak kızım , gün içinde o kadar huysuz ki artık tükendim . Uyku denen bişey kalmadı. Hep ağlıyor, hep mutsuz. Diş de çıkarmıyor neyin nesi bu valla tükendim. Gece 50 kere kalkıyor uyuturken oturduğum yerde uyuya kalıyorum imdaaaat diye bağırmak istiyorum yetoooo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️