Bussraozknn oğlum bugün 2 yaşını tamamladı. 18. Ayından beri değişti huyu ama son iki haftadır bende her gün ağlıyorum onunla. Bizimde vuruyor, itiyor, ısırıyor. Parkı vs kıskanıyor. Dişi de çıkıyor. İtmeyi parktaki çocuklardan öğrendi. Vururken de vu vu diyor birde. 18. Ayda doktorumuz 2 yaş sendromu artık 18. Aya indi. Daha da değişecek demişti. Sakin kalmak lazım sanırım ama ben her zaman başaramıyorum.