Kızlar selam 25 günlük bebeğimi sürekli emziriyorum ancak her emzirmeden sonra en fazla yarım saat içinde tekrar acıkıyor ve her meme de kalmamız yarım saat sürüyor ona rağmen ancak mama verince açlıktan ağlaması olmuyor sütüm ise 2 saate bir kalkana baktığımda içi süt dolmuş oluyor yani anlamadım acaba sütüm mü yetersiz