Kızlar eşimin puanı benden yüksek ikimizde il dışı yapacağız inşallah eşime istediğimiz ilçe çıktı diyelim.Mersin anamur istiyoruz. Eşime anamurdan bi okul çıktı.Bende eş durumu na kaldım,bana mersinin herhangi bi okulunu mu açarlar yoksa eşimin bulunduğu anamur ilçesine mı giderim.? Bilgisi olan hanımlar yazabilir mı