Kızlar cerezatte den yasmine geçtim ilk kutum yarın gece bitiyor 00.00 da içiriyorum her ilacı kutuma salı gğnünden başladım başlama noktasından şuan yarın gece pazartesi olan ilacı içiçem son ilacım 00.00de içtiğim için peki bidahaki pazartesi günü mü başlicam ilaca 7 gün oluyor 2 pazartesi arası çünkü yoksa salı günümü başlicam aklım karıştı