ilon Kızlar selam 1 yaş doğum günümüze az kaldı şöyle güzel bir anne kız eş kombini yapalım diyoruz birkaç sayfaya baktım ya çok abartılılar ya da güzel değiller önerebileceğiniz güzel kombinler varsa paylaşır mısınız şimdiden teşekkürler 💐🫶🏻
Uykusuzkoala ilon birebir olmasindansa aynı kumaştan farklı markalardan düsünmez misiniz? Ben öyle yapiyorum genelde renkleri kumaşı tuttuktan sonra birebir olmamasi cok farketmiyor sanki
Elifdurhann Kızlar için bulursun ya olmadı aynı renk giyinirsiniz ben oğlumla bir bi pijema takımı istiyorum bir türlü bulamadim
ilon Elifdurhann buldum kaç sayfadan ama ya çok gösterişli ya da tarzım değil olmadı arkadaşlar öneride bulunmuş ya farklı yerlerden aynı kumaş benzer şeyler alırım ya da diktiririm
ilon Uykusuzkoala haklısınız ben önce öyle düşündüm çok hoş krem bir elbisem var ona da aynı renk bir elbise alayım dedim sonradan kafamı bulandırdıkları için bi de kombin bakayım dedim 😁
Ays0 Eğer tesettürlü değilseniz bu tarz da yapılabilir. Kızımın zıbını ile kendi elbisemin detaylarini kombin ettim kızıma da bir tütü tamamdir. Misafirin gelmesine yakında emzirme sutyeninden kurtuldum straplez giymistim 😂😂
ilon Ays0 tesettürlüyüm ama bu kumaştan neden olmasın fikir oldu teşekkür ederim 🙏🏻ayrıca çok şıksınız💐