Benim kızım da 2 buçuk yaşında bugün basliyalim bezi bırakalım dedik eşimle lazimliga yaptırdık çişini söyle kızım çişin gelince dedim tamam anne diyor ara ara soruyorum geldi mi diye birşey demiyor bir iki saat içinde 4 5 takım kıyafet değiştim bı bakıyorum yapmış yatıyor oynuyor hiç rahatsız da olmuyor ne yapacam bilmiyorum 🥴