Fndkurdu 6 ayında bağımlılık başlıyor ve bu durumda daha zorlaşıyor bu durum doktor dediğinde bende çok erken dedim 6 ay gel öyle konuşalım dedi aşırı bağımlı hemde aşırı paçama yapışır bırakmaz beni görmeden uykuya dalmaz iyi ki de erkenden ayırmışım yerini biliyor bu sizin kararınız tutup çocuğu atmıycaksınız veya ben çok bilgili bir anne değilim akıl vermem ama gördüğüm kadarıyla erkenden ayırmayanlar çok zorluk çekiyor umarım uykuları düzelir bebeğimizin 🫶🏻