ZeydinAnnesi7 mervezezee doğumdan sonra rutin 2 kez kontrole gittim herşey yolundaydı bende doğum sonrası kanamam fazla oluyor dedim normale döner dedi doktorum ama 1 sene olacak hla aynı tekrar gitmeyi düşünüyorum.
mervezezee ZeydinAnnesi7 anladım benim de hastaligim dün biter gibi oldu şimdi yine yoğunlaştı inşallah diğer ay düzene girer