berosunannesi Islak mendili yarıya bölüyorum, bazen havlu kagidida yariya bölüyorum,yumusaticiyi yarim kapak koyuyorum,sebze posetlerini cop kutularinda kullaniyorum ,yuzey temizleyiciyide yarim kapak bazen 1kapak koyuyorum sıvi bulasik deterjani bitince dibini sulandiriyorum , herseyin minigini aliyorum kardesim nerden bukuyorsun diyor😄😄para cok harcamamak icin yanima az aliyorum😄😄ohooo daha coookk vaarr bildigin fakir ruhluyum