Zeyzey72 aynı durumu 3 gündür yasiyoruz canım 19 aylık yemesinde bir sorun yoktu uykusunuda otuturmustum ama şimdi sevdiği şeyleri yemiyor hatta neredeyse birşey yemiyor mamayi çok azalttı gece 2-3 defa bağırarak uyanıyor 2 yaş sendromu mu dişten kaynaklimi atak donemimi anlayamadim Allah yardımcımız olsun sabır gerektiriyor oda maalesef bende yok çatliyorum inan