balcicegin_annesi bütün yorumları okudum bildigim kadarnı sna aktarym canım..şurup için bebisin dha kcük. benmde oglummda gaz problemi aşırı derecede vardı. Ve tecrübelerime dayanarak önce şunu söyleyeyim dogal yolları dene acı elma yagını ayak altına sür fln bna bi sürü sey deildi ve hcbrni denemedim iyikide denememisim hepsinin bi yan etkisi oldgnu ögrendim. gaz damlaları bebekten bebege degist birine biogaia iyi gelir bine nurse harvey. ve birini sürekli kullandıkca bebek o ilaca karsı bagsıklık gösterir artk hic yokmus gbi davranır. sadce gaz sıkıntısı oldgunda damlat agzına . eger devamlı kullanman gerekirse bi biogaia ver mesela bi nurse harvey. Ve sabret o günler öyle hızlı geciyor ki benmki smdi 6. ayını işliyo patır kütür kendisi cıkarıyo😁