Nanem123 benim de ilk gebeliğim ikinci çizgi silikti. Beta HCG 17 idi. Adetim 8-10 gün kadar gecikmişti. O zaman doktor adet gecikmelerinde bazen bu değerler görülür demişti. Çoğu kadın kimyasal gebelik geçirir ama farketmez demişti. 3 gün sonra tekrar betaya bakıldığında 8e düşmüşti. Benim de gebelik sonlanmıştı. 3 gün sonra tekrar kan verin 2 katı artıysa gebesiniz, düştüyse kimyasal gebeliktir. (Kendi yaşadığıma, araştırmama dayanarak söylüyorum)