annemioldumben_ bende öyleydim geçen yaz. bebeğim yeni doğmuştu ve baya bı öyle devam etti. Sallardim uyurdu, tam birakacakken, ayağım yere hafif değse ağlamaya başlardı. Uyusun diye öyle kaldırdım, ayaklarımın uyustugunu bilirim. Hergun duş aldırirdim, masaj yapardım, karnı tok, altı temiz hicbisey yok ama öyleydi malesef. Yemeğimi zor yerdim o derece. Buyudkce değişiyor çok şükür. Hiç üzülme, geçici bir süre. Bebeğini kokla, yanında olduğunu hissettir ona