Damlaayk e nabizdan kan değerlerine baktınız mı? Bilrubim düzeyi çok yüksekse fototerapi yapıyorlar mavi ışık tedavisi düşünce çıkartıyorlar zaten. 5.gun sarılık en yüksek seviyede olur demişti doktor. Mama takviyesinden korkmayin bende mama vermedim millet yüzünden 20 gün hastanede kaldık. İdrarla dışarı atacak idrar içinde karının iyice doymasi lazım. Normalde anne sütü ve mama veriyorlar. Sütünüzü sagip hemşirelere verin onlar veriyor. Yada beslenme saatinde siz yanina gidip emziriyorsunuz. Çok geçmiş olsun 🙏 Benim hemşireler doktorum çok ilgiliydi .Sütünüz yetersiz geliyorsa mamadan asla korkmayın