nibado ben hep yapardım gülerdi, sonra birden soğudu. Sterimar aldım deniz suyu gibi bişe. Önce onu da istemedi ama alıştırmak için kucağımdayken havaya sıktım, damlalar başımıza yağmur gibi düşüyor ya çok eğlendi. Bi 30 fıs yaptım sanırım birkaç gün, sonra burnuna yaptım hep. Alıştı tekrar, şimdi kafasını uzatıyor yapim diye bazen 😅 sterimar yaptıktan sonra iyice oyun moduna bağlayınca otribebe ile çektim yerde ana kucağında, hala öyle yapıyorum